15 Nisan 2015 Çarşamba

Bi Blog Eksikti

Merhaba! :D
Oldum olası şu blog olayı germiştir beni. Yayın sayfasını açınca 'Ne yazıcam ki ben ya eheh neyse şu masayı bi topliyim da öyle yazarım.' durumlarına çok düştüm yani :')

Baktım Instagram'da okuduğum kitaplar hakkında uzun uzun konuşamıyorum, YouTube'da da her okuduğum kitap için ayrı bir video çekecek vakte sahip değilim, bari blog açayım da bir şeyler sayıklarım oralarda dedim.

Gerçi bana kitap yorumlamaktan çok dizi, film yazısı yazacakmışım, saçma sapan şeylerden bahsedecekmişim gibi geliyor, bilmiyorum eheh

1 yorum:

  1. Hahaha iyi acmissin çünkü insan bi kitabı alırken hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyor lutfen daha sık yazı paylaş sjsj

    YanıtlaSil